FANDOM

Wielkanocne Jajko
Wielkanocne Jajko
Numer odcinka.: 33
Tytuł oryginalny (angielski): Easter Egg
Sezon: 2
Data: 8.04.2012
Poprz. Odcinek: Pełen luksus albo Nocą na cmentarzu
Nast. Odcinek: Mistrz Yin

Wielkanocne Jajko to odcinek specjalny w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado

postacieEdytuj

OpisEdytuj

Jest Wielkanoc i wszyscy nawet nasza trójka świętuje je jak trzeba. Tornado przegląda Easter Eggi z GTA: Vice City i widzi, że jest w nich "Szczęśliwe Jajko", które kojarzy się mu z Wielkanocą. Jasia też to dziwiło i razem bardzo chcieli mieć to Jajko by uczcić dzisiejszy dzień. Hammer Bro. powiedział, że to będzie możliwe, bo ma na zapleczu portal który może ich teleportować do różnych gier, ale trzeba mieć płytę. Ponieważ jej nie mieli, musieli ją kupić. Po włożeniu jej do portalu i odpaleniu go widzieli miasto Vice City, lecz daleko od miejsca Jajka. Po przygotowaniu się weszli do portalu i najpierw podziwiali siebie w technologi GTA. Na szczęście płyta miała spolszczenie więc mogli się nieco połapać. Jasiu znał całą mapę GTA Vice City na pamięć, ale z takiego punktu widzenia musiał się przyzwyczaić do okolicy. Po chwili patrzenia mógł określić położenie i wiedział gdzie iść. Potrzebowali środka transportu, a w GTA mogli przecież zabrać pierwszy lepszy wóz i jechać. Ale ponieważ nie umieją prowadzić to policja ich złapała od razu. I tak po kilku godzinach wyszli z więzienia i mogli dalej podróżować, ale na pieszo. Zbliżała się noc, a w dodatku bohaterów napadł jeden z gangów. Wędrowali kilka dni aż dotarli do VCN building, najpierw okrążyli budynek by znaleźć schody na górę. Kiedy już tak weszli Tornado zamienił się w mostek do okna, a Jasiu zabrał Jajko. Ale bohaterzy nie przemyśleli tego, że muszą wracać tą samą drogą do portalu. I tak po przejściu przez wszystko jeszcze raz doszli do portalu i byli z powrotem w domu. W domu podczas podziwiania Jajka przyszedł sam Zając Wielkanocny, by zabrać jajko do kolekcji rzadkich jaj, w zamian za to da szczęście mieszkańcom miasta. I tak po całej akcji było świętowanie.