FANDOM

Ratownicy
Ratownicy
Numer odcinka.: 25b
Tytuł oryginalny (angielski): Beach liveguards
Sezon: 2
Data: 5.04.2012
Poprz. Odcinek: Przeklęte wody
Nast. Odcinek: Czego oczy nie widzą

Ratownicy to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado

postacieEdytuj

OpisEdytuj

Jasiu i Tornado szukają pracy, by mieć kasę, lecz w gazetach na nic ciekawego nie natrafiają. Jednak za ratowników dostawaliby dużo kasy, ale posadki były wyprzedane. Hammer Bro. polecił im ratownika na plaży, bo jest tam ogrom ludzi. W pierwszym dniu było ich więcej niż się spodziewano, dlatego ratowników było więcej. Jasiu z przerażenia myślał, że wszyscy toną, lecz tak naprawdę to się bawili w wodzie. Gdy teraz ktoś na prawdę tonął to ratownik pokazywał im jak go uratować, ale Jasiu przypomniał sobie, że nie umie pływać. Tornado został przeniesiony na inną wartę, więc został sam. Przez cały dzień nic się nie działo, lecz jutro było inaczej, bo wszyscy robili niebezpieczne rzeczy, a Jasia nikt nie słuchał. W końcu stało się - ktoś na prawdę tonął i Jasiu musiał działać, ale nie wiedział co robić. Najpierw rzucił koło ratunkowe, ale nie trafił, potem szybko zabrał łódź i chciał płynąć lecz była dziurawa. W końcu postanowił pójść przed siebie, a okazało się, że tonąca kobieta nie zauważyła, że jest płytko ale i tak musiała zostać uratowana. Za uratowanie Jasiu dostał pierwszą wypłatę - 25 zł, ale już nie chciał, bo jakoś mu nie pasuje.

Sezon 1 Sezon 2 Sezon 3
21a 21b 22a 22b 23a 23b 24a 24b 25a 25b 26a 26b 27a 27b 28a 28b 29a 29b 30a 30b
31a 31b 32a 32b 33 34a 34b 35a 35b 36a 36b 37a 37b 38a 38b 39a 39b 40a 40b