FANDOM

Prawie rodzinna rozrywka
Prawie rodzinna rozrywka
Numer odcinka.: 47b
Tytuł oryginalny (angielski): Almost family fun
Sezon: 3
Data: 16.04.2012
Poprz. Odcinek: Przystanek alaska
Nast. Odcinek: Hydro odrzutowi

Prawie rodzinna rozrywka to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

W wesołym miasteczku z kilku odcinków prędzej została zamontowana dziwna atrakcja - komora anty grawitacyjna. Dziwne jest to, że zwykle nie powinno tu tego być, ale to idealna okazja do Hammera Bro. który mógł przeprowadzić wiele testów bez grawitacji. Tak więc jutro wszyscy zebrali się i polecieli do tego miasteczka. Jednak tak jak poprzednio, była długa kolejka, ale tym razem nie było tych samych problemów, ale trochę musieli poczekać aż dojdą na miejsce. Kiedy już tam byli w środku byli strażnicy i tłum ludzi, więc Hammer Bro. nie mógł przeprowadzać testów. Jasiu i Tornado poszli dobie na inne atrakcje, podczas gdy trzeci bacznie obserwował okolicę i wypatrywał kiedy będzie okazja na wejście. Jednak tej okazji nie było, bo za chwilę mieli zamykać, ale Hammer Bro. się nie poddał i wraz z resztą ukryli się dobrze (kontenery na śmieci). Po niezbyt długim obrzydliwym czekaniu w końcu mogli działać i skradli się do komory, która była zamknięta. Tornado "otworzył" ją i wszyscy razem do niej weszli, a potem się pobawili. Hammer Bro. w końcu mógł te swoje testy zrobić, lecz po chwili przyłapano ich przez ochronę, przez co niestety musieli opuścić miasteczko i tu nie wracać.

Sezon 2 Sezon 3 Sezon 4
41a 41b 42a 42b 43a 43b 44a 44b 45a 45b 46a 46b 47a 47b 48a 48b 49a 49b 50
51a 51b 52a 52b 53a 53b 54a 54b 55a 55b 56a 56b 57a 57b 58a 58b 59a 59b 60a 60b