FANDOM

Dziwne opowieści
Dziwne opowieści
Numer odcinka.: 24b
Tytuł oryginalny (angielski): Too strange tales
Sezon: 2
Data: 4.04.2012
Poprz. Odcinek: Pomniejszony świat
Nast. Odcinek: Przeklęte wody

Dziwne opowieści to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado

postacieEdytuj

OpisEdytuj

Nasza trójka chodziła w deszczu po lesie, ponieważ zgubili się w kolejnej ekspedycji Hammera Bro., a w dodatku była noc. Po chwili zauważyli jakiś hotel o nazwie "Opowiastka", wyglądał zniechęcająca, ale to jedyne miejsce, gdzie mogli się ogrzać. Wnętrze wyglądało jak średniowiecze (biblioteki, ubrania, świece i kolory) i panowała spokojna atmosfera. Miły starszy pan oprowadził ich po hotelu, a inni goście mówili, że dziś będzie opowiadanie historyjek. W pokoju wszyscy się zebrali do kupy i po chwili zeszli na historyjki. Jednakże opowiadanie historyjek zadziałało na wyobraźnie tak, że każdy wyobrażał to sobie tak samo, a po chwili cała trójka została wessana do opowieści. W tym świecie była wioska, ale napadały na nią złe golemy, a ich przywódcą był sam Hitler Szatan. Cała trójka chodziła po mieście i pytała się mieszkańców o jakieś wskazówki. By pokonać Szatana trzeba było pójść do wierzy i zniszczyć kulę Szatańską, co w cale nie było łatwe. <Nie chce mi się pisać co robili podczas misji, bo było tego z 6 linijek, więc idźmy do końca> w końcu po zniszczeniu kuli cały świat był taki jak powinien być. W hotelu okazało się, że to był sen i by nie być tu dłużej wszyscy pędzili w stronę domu.

Fragment scenariuszaEdytuj

Miły starszy pan: Proszę, o to wasz pokój.

Cała trójka: ŁOOO ja cię !!

Miły starszy pan: Jak chcecie, to możecie przyjść na nasze opowiadanie historyjek. Odbędzie się ono, gdy zadzwoni gong.

Miły pan wychodzi'

Jasiu: Gong !? Phi, to za mało by mnie teraz obudzić. Całe szczęście mamy wyro. Łooo, tylko jedno ?

Hammer Bro: Ojć, czuje się nieswojo skoro mamy spać w jednym łóżku.

Tornado: I co, tyle razy spaliśmy razem i... o rety ! mamy nawet lodówkę ! Ha ha i to pełną !

Jasiu: Tak ? No to ja zostanę tu trochę dłużej, a teraz hop do wyra ! (Jasiu wskakuję, ale poduszka jest jakaś dziwna). Aaaaaaa ! Co to ma być ? (sprawdza) hę ?, kto o zdrowych zmysłach wkłada blok żelaza do poduszki ?

Hammer Bro: He he, pewnie kury im pouciekały i nie ma pierza ha ha ha. Eeeee, pewnie nie rozumiecie.

Jasiu i Tornado: Nie.

Sezon 1 Sezon 2 Sezon 3
21a 21b 22a 22b 23a 23b 24a 24b 25a 25b 26a 26b 27a 27b 28a 28b 29a 29b 30a 30b
31a 31b 32a 32b 33 34a 34b 35a 35b 36a 36b 37a 37b 38a 38b 39a 39b 40a 40b