FANDOM

Czego oczy nie widzą
Czego oczy nie widzą
Numer odcinka.: 26a
Tytuł oryginalny (angielski): What eyes not see...
Sezon: 2
Data: 5.04.2012
Poprz. Odcinek: Ratownicy
Nast. Odcinek: Pod kontrolą

to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado

postacieEdytuj

OpisEdytuj

Na niebie przed miastem pojawiły się czarne chmury z dziurą w środku, przez którą wyszło wielkie oko z kilkoma latającymi mniejszymi. Nasza trójka zauważyła go od razu, lecz była zbyt straszna i nie przybliżali się do niego. Po chwili oko zaczęło przemawiać i powiedziało, że nazywa się Pan I. Po chwili podwładni Pana I zaczęły patrzeć się na wszystko a w dodatku niekiedy strzelać w nich kulami ognia. Cała trójka wsiadła do latającego bolida i lecieli w stronę oczu, by je zniszczyć, ale one miały pole siłowe, więc nie mogli ich zniszczyć. Nawet żadne z wynalazków Hammera Bro. nic nie dawało, więc trzeba było porozmawiać z Panem I. Ten jednak odmówił im i powiedział, że to planeta idealna na inwazje, dlatego wezwał więcej oczu do inwazji. On jednak nie miał pola siłowego, lecz chroniły go mniejsze oczy. Po przylocie oczu zaczęły one zapadać na inne miasta, a bohaterowie byli bez planu. Tornado miał plan, by się zamienić w oko i spróbować się dowiedzieć słabych punktów. Na szczęście oczy miały słaby punkt taki, że ich źrenice są jak bomby, więc można je było doprowadzić do wybuchu. Hammer Bro. przygotował procę i kulki i pojedynczo strzelał do każdego. Wszystko szło jak po maśle, ale Pan I nie był jak bomba, ale przysiągł zemstę, że wróci i zniszczy tą planetę.

Sezon 1 Sezon 2 Sezon 3
21a 21b 22a 22b 23a 23b 24a 24b 25a 25b 26a 26b 27a 27b 28a 28b 29a 29b 30a 30b
31a 31b 32a 32b 33 34a 34b 35a 35b 36a 36b 37a 37b 38a 38b 39a 39b 40a 40b